A projektmunka első fázisában kialakításra került a partnerek hatékony együttműködését biztosító online projekt menedzsment felület, amely alkalmas a partnerek közötti kommunikációra, a közös használatú dokumentumok megosztására, értékelésre és jelentések készítésére. A weboldal külső látogatói számára elérhető felületen a felhasználók több nyelven találnak információt a projekt aktuális állásáról, alkalmazásáról, eredményeiről és a vele kapcsolatos eseményekről.
A fordított osztályterem módszer partnerországokban történő alkalmazásáról készült tanulmányok megerősítették azt a korábbi feltételezésünket, hogy a FC módszertan nem elterjedt az európai szakképzésben.
Sor került a szakképzésben dolgozó tanárok és oktatót bevonásával egy igényfelmérésre, melynek során a módszerben rejlő lehetőségeket nagyon pozitívan fogadták az érintettek. Egyértelműen kifejezésre juttatták a továbbképzés szükségességét - mind a technológia, mind a pedagógiai módszerek tekintetében. Az is kiderült a felmérésből, hogy a tanárok szívesen vezetnek be új, innovatív, a technológia eszközeit is felhasználó pedagógiai módszereket, ugyanakkor mind pedagógiai, mind technológiai téren szükséges a továbbképzés.
További részleteket az 1. hírlevél tartalmaz.
Attachment | Méret |
---|---|
![]() | 257.21 KB |
![]() | 354.59 KB |
![]() | 315.41 KB |
![]() | 490.57 KB |
![]() | 316.89 KB |
![]() | 1.97 MB |
![]() | 873.34 KB |
![]() | 1.05 MB |
![]() | 1.99 MB |
![]() | 1.52 MB |
![]() | 190.91 KB |
![]() | 180.63 KB |
![]() | 574.94 KB |
![]() | 193.05 KB |
![]() | 701.1 KB |