A projekt első fázisában készült tanulmányok és az igényfelmérés alapján elkészült a fordított osztályterem szakképzési modellje.
Az FC (Flipped Classroom - fordított osztályterem) módszer elsajátításához elkészült a tananyag terve, ami 3 modult tartalmaz, a tanulási célokat, témákat, tanulási eredményeket és fejlesztendő készségeket bemutatva.
Az első modul a módszer alkalmazásához szükséges elméleti alapokba vezeti be a tanárokat; összefoglalja a fordított osztályterem módszer történetét, innovatív jellemzőit, pedagógiai koncepcióját, bemutatja előnyeit a hagyományos, frontális oktatási módszerekkel szemben.
A második modul ahhoz ad útmutatót, hogyan, milyen forrásokból állítható össze a diákok számára motiváló digitális tartalom, amely alkalmas az otthoni feldolgozásra. Ehhez nyílt oktatási források és a webkettes eszköztár felhasználási lehetőségeit veszi számba.
A harmadik modul célja, hogy felkészítse a résztvevőket a módszer gyakorlatközpontú alkalmazására, az óratervezéstől az önértékelésig.
A képzésiterv-készítés folyamatának részleteit a 2. hírlevél tartalmazza.
Attachment | Méret |
---|---|
Case Study Flipped For VET (English) | 16.8 MB |
FC Competence Framework (English) | 156.27 KB |
FC Pedagogical model (English) | 5.88 MB |
Flipped Classroom Curriculum (Hungarian) | 302.32 KB |
Flipped Classroom Curriculum (Spanish) | 210.47 KB |
Flipped Classroom Curriculum (English) | 220.98 KB |
Description of Intellectual Outcome 2 (English) | 183.69 KB |