Az online képzésben résztvevő tanárok létszáma meghaladta az eredeti várakozásokat, nagyfokú érdeklődést tapasztaltunk a kísérletben való részvétel iránt.
A képzés során a résztvevők megismerkedtek a Fordított Osztályterem módszer elméleti hátterével és legfőbb jellemzőivel. Motiváló digitális segédanyagot készítettek egy előre gondosan kiválasztott témához kapcsolódóan, a tananyagban bemutatott web 2.0 eszközök használatával. Megtervezték és meg is tartották a fordított órájukat. Végül a kísérletben résztvevő tanárok és diákok egyaránt értékelték a módszert, előre meghatározott szempontok alapján. Néhány kiemelten jól sikerült kísérlethez tartozó digitális segédanyagot szélesebb körben is megosztottunk.
A partnerországok mindegyikében mentorok segítették a képzés hatékony megvalósulását. Bevonták a résztvevőket a fórum beszélgetésekbe, figyelemmel követték a résztvevők tevékenységét és szükség esetén segítséget nyújtottak. Az egyes modulok végén értékelték a leadott munkákat, amiről részletes visszajelzést adtak.
A kurzus nagyon sikeres volt - tanárok és diákok egyaránt pozitívan nyilatkoztak a tapasztalatokról és a jövőben szívesen alkalmaznák a módszert a 21. századi tanár eszköztárának részeként, rendszeresen.
A projekt ezen fázisáról további információkat az 5. hírlevél tartalmaz.
Attachment | Méret |
---|---|
Teacher of the 21st century (Hungarian) | 2.74 MB |
Case Study (Hungarian) | 4.19 MB |
FC Pilot in the Czech Republic (English) | 472.64 KB |
FC Pilot in Spain (English) | 988.2 KB |
Evaluation of Mentors (English) | 276.8 KB |
Reflections of teachers in Hungary (Hungarian) | 557.91 KB |
Reflections of teachers in the Czech Rep. (English) | 185.29 KB |
Evaluation of Course in Hungary (Hungarian) | 165.52 KB |
Reflections of Students in Hungary (Hungarian) | 515.53 KB |
Pilots of teachers - general subjects (Hungarian) | 318.95 KB |
Pilots of teachers - vocational subjects (Hungarian) | 425.1 KB |
Description of Intellectual Outcome 5 (English) | 437.6 KB |