Az online képzésben résztvevő tanárok létszáma meghaladta az eredeti várakozásokat, nagyfokú érdeklődést tapasztaltunk a kísérletben való részvétel iránt.
A képzés során a résztvevők megismerkedtek a Fordított Osztályterem módszer elméleti hátterével és legfőbb jellemzőivel. Motiváló digitális segédanyagot készítettek egy előre gondosan kiválasztott témához kapcsolódóan, a tananyagban bemutatott web 2.0 eszközök használatával. Megtervezték és meg is tartották a fordított órájukat. Végül a kísérletben résztvevő tanárok és diákok egyaránt értékelték a módszert, előre meghatározott szempontok alapján. Néhány kiemelten jól sikerült kísérlethez tartozó digitális segédanyagot szélesebb körben is megosztottunk.
A partnerországok mindegyikében mentorok segítették a képzés hatékony megvalósulását. Bevonták a résztvevőket a fórum beszélgetésekbe, figyelemmel követték a résztvevők tevékenységét és szükség esetén segítséget nyújtottak. Az egyes modulok végén értékelték a leadott munkákat, amiről részletes visszajelzést adtak.
A kurzus nagyon sikeres volt - tanárok és diákok egyaránt pozitívan nyilatkoztak a tapasztalatokról és a jövőben szívesen alkalmaznák a módszert a 21. századi tanár eszköztárának részeként, rendszeresen.
A projekt ezen fázisáról további információkat az 5. hírlevél tartalmaz.
Attachment | Méret |
---|---|
![]() | 2.74 MB |
![]() | 4.19 MB |
![]() | 472.64 KB |
![]() | 988.2 KB |
![]() | 276.8 KB |
![]() | 557.91 KB |
![]() | 185.29 KB |
![]() | 165.52 KB |
![]() | 515.53 KB |
![]() | 318.95 KB |
![]() | 425.1 KB |
![]() | 437.6 KB |